Tekst ilustruje grafika o proporcjach 960x502 pikseli; na tle podłużnie prążkowanego kartonu umieszczono rysunek kredką przedstawiający brązowego kota siedzącego na transporterku ustawionym przodem (widać kratki zamknięcia), dokoła tło zaznaczone swobodnymi ruchami żółtą kredką i serduszka. Po prawej stronie tytuł artykułu pomarańczową czcionką: "Co zrobić z kotem podczas wakacyjnych wyjazdów? Poradnik behawiorysty." Poniżej nazwa i adres strony, na której ukazał się artykuł: "www.zooedukacja.pl - Magdalena Nykiel - zwierzęta bez tajemnic".

Co zrobić z kotem w wakacje? Czy kot może zostać sam w domu? Jak długo można zostawić kota bez opieki? Czy hotel dla zwierząt to dobre wyjście? O czym pamiętać planując podróż z kotem? Jak wybrać osobę do opieki nad kotem?

Dlaczego koty zjadają niejadalne rzeczy? PICA Grafika ilustrująca tekst ma proporcje jak 1200 na 628 pikseli i przedstawia długowłosego kota z wyglądu przypominającego nieco kota syberyjskiego, centralnie w kadrze na dwuczęściowym, ciemniejszym, rozmytym tle. Po lewej stronie głowy kota, na czarnym tle umieszczono tytuł ilustrowanego tekstu (każde słowo w osobnej linii, biała czcionka bezszeryfowa, słowo "niejadalne" żółtą czcionką): "Dlaczego koty zjadają niejadalne rzeczy?"; poniżej wielkimi literami żółtą czcionką umieszczono słowo "PICA". Na samym dole grafiki, po lewej stronie umieszczono nazwę i adres strony, na której ukazał się artykuł (w trzech liniach, czcionka bezszeryfowa, biała, mocno wtopiona w tło): "www.zooedukacja.pl - Magdalena Nykiel - zwierzęta bez tajemnic".

Twój kot zjadł sznurek albo woreczek foliowy? Połknął gumkę do włosów? A może znowu wygryzł fragment koca i zjadł? Wiele kotów zjada niejadalne rzeczy i rośliny, choć może to być dla nich bardzo niebezpieczne.

Co robić, kiedy zaginie kot wychodzący? Grafika ilustrująca tekst ma proporcje jak 1200 na 628 pikseli i przedstawia odrapany i zaniedbany mur z otworem po prawej stronie kadru, w którym widać pochyloną lekko głowę białego kota. Kolorystyka muru jest betonowo-zielona. Z lewej strony kadru na jaśniejszym szerokim pasie tła umieszczono napis zawierający tytuł tekstu w trzech liniach. Pierwsza linia (czarna, pogrubiona czcionka): "Co robić", druga linia (czcionka jak wyżej): "kiedy zaginie", trzecia linia (czcionka jak wyżej): "kot wychodzący?". Poniżej umieszczono nazwę i adres strony, na której ukazał się artykuł (biała czcionka typu light, mocno wtopiona w tło), tekst w trzech liniach: "www.zooedukacja.pl, Magdalena Nykiel, zwierzęta bez tajemnic"

Co to znaczy, że kot wychodzący zaginął? Kiedy uznać nieobecność kota za zaginięcie? Czym różni się szukanie kota wychodzącego od poszukiwania kota, który nie wychodził? Czy są sposoby na bezpieczne wypuszczanie kota?

Jak znaleźć kota, który zaginął? Grafika ilustrująca tekst ma proporcje jak 1200 na 628 pikseli, po prawej stronie grafiki, na pierwszym planie, widać pień drzewa, na którym przybito zszywkami tekturowe ogłoszenie z angielskim, odręcznym napisem wykonanym czarnym flamastrem "lost cat", pod nim bardzo prosto, po dziecięcemu narysowano kota. W tle widać rozmyte kontury zabudowy miejskiej i innych drzew. Oświetlenie i brak liści na drzewach wskazują, że jest wczesna wiosna, lub późna jesień. U dołu grafiki, na ciemniejszym pasku umieszczono dwie linie tekstu. Pierwsza grubą czcionką, to tytuł ilustrowanego artykułu: "Jak znaleźć kota, który zaginął?". Pod nią druga linia, mniejszą czcionką typu light - nazwa i adres strony, na której ukazał się artykuł: "www.zooedukacja.pl - Magdalena Nykiel - zwierzęta bez tajemnic".

Uciekł mi kot, co robić? Mój kot wypadł przez okno - co teraz? Słyszałam to już wiele razy. Odpowiedź jest prosta: szukaj swojego kota! Stworzyłam ten poradnik, by ci pomóc. Wykorzystaj "złote godziny". Działaj jak koci detektyw. Skorzystaj ze sprawdzonych sposobów, by znaleźć kota i udzielić mu niezbędnej pomocy jak najszybciej.

Grafika ilustrująca tekst ma wymiary 1200 na 628 pikseli i przedstawia kota siedzącego na fioletowo-niebieskim szczycie niskiej szafki, na tle ciemnoczerwonej, buraczkowej ściany. Kot siedzi z prawej strony kadru, bokiem, ciałem zwrócony z prawą stronę, ale patrzy nieco odwracając głową w stronę osoby robiącej zdjęcie. Kot jest czarny, wysoki, ma białą plamę nad różowo-czarnym nosem i na części pyszczka oraz białą kryzę i łapki oraz złote oczy. W lewym górnym rogu zdjęcia widać fragment metalowej, czarnej ramki ze ślimakowymi zakończeniami. Obok kota, na tle ściany napis zawierający tytuł tekstu w dwóch liniach. Pierwsza linia (biała czcionka bezszeryfowa, wtopiona w tło): "Jak pomóc zwierzęciu", druga linia (czcionka jak wyżej): "u kresu jego życia?", trzecia linia (czcionka czarna bezszeryfowa): "opiekun wobec eutanazji". Poniżej, tuż nad powierzchnią, na której siedzi kot umieszczono nazwę i adres strony, na której ukazał się artykuł (bezszeryfowa czcionka, mocno wtopiona w tło), tekst w trzech liniach: "www.zooedukacja.pl, Magdalena Nykiel, zwierzęta bez tajemnic"

O czym pamiętać w trudnych chwilach pożegnania ze zwierzęciem? Co zrobić, by eutanazja to była naprawdę 'dobra śmierć'? Na co zwrócić uwagę? Czego oczekiwać? Na co ma wpływ opiekun zwierzęcia, a na co personel medyczny?

Podkategorie